Gozzy0307 Merhaba bebeğim bugün rota ve menenjit aşılarını oldu 3 Ay 12 günlük. Huzursuz biraz ve her 45 dkda bir uyumak istiyor. Böyle olan var mı
Neseelii Gozzy0307 çok normal canım uyutur aşılar..bizde yaşadık ateşini kontrol et 38 in üzerine çıkarsa ateş düşürücü verirsin..
Birbilgehanannesi Gozzy0307 biz de beş aylığız ilk yarın bexero yapılacak çok tedirginim yan etkileri konusunda rota ile birlikte yapılacak, içimi rahatlattı böyle yazmanız. Herkes hep olumsuz şeyler yazmış ateşi düşmedi vs diye :(