ZeynoGulsum Doğum sonrası ilk reglımı bebeğim 4 aylıkken oldum 8 Kasım’da. Bu ay 4 gün gecikti. İlk zamanlar düzensiz mi oluyor acaba? Sizlerin nasıl düzenli oluyor musunuz 🙋♀️🫠
irva ZeynoGulsum Ben 40 başı olmuştum ondan sonra ki her ay da düzenli şekilde devam etti canım.Ama herkeste aynı olmuyor tabi düzensizlikler olabilir.
Aysegularici ZeynoGulsum ilk defa geçen ay du ayin10ydu bu ayda daha dün oldum bir gün farketti ama normal sanırım bende 3 ayimda ilk adetim gelmisti
gunbaharrrrr ZeynoGulsum 8 ay önce doğum yaptım hala düzensiz oluyor adetim hep gecikme li bnce çok normal 1 sene
ayda17 ZeynoGulsum evet düzensizlik normal. Hatta benim ilk kanamada kovalarca boşalmıştı çocuğumun bezleriyle takviye destek yapmıştım😂 doktor gayet normal olduğunu söyledi ilk birkaç ay düzensizlik ve ilk kanamada yoğunluk. Ama uzun süreli olursa mutlaka danışın doktorunuza