Nazolii alp3413 biz ritalin ile toparlafik. Sabah ve ogle veriyoruz. Ilac etkisindeyken hic sikinto yok. Aksam da zatn evde bir sekil de geciyor yormuyor kendo kendine oynuyo. Medikinet denedik o asiri ofke, saldirganlik yapti.
alp3413 Nazolii Sizde ekran varmı tv izletiyormusunız peki, ilaçla ilgili birde aşırı endişelerim var ne diyor doktorlar
alp3413 Nazolii Birde 3.5 yaşına göre hiç düzelen bişey olmadı sizede çok şey sordum hakkınıxı helal edin ne olur
Nazolii alp3413 ilacsiz asla duzelmiyorm onemli olan dogru ilaci bulmak. Yoksa yonetmek cok zor. Surekli itirazlar. Durtusel cocuk cok zor. Basta bizlerun destege ihtiyaci var
alp3413 Nazolii Kendimde bu süreçte ilaç kullansam mı diye düşünüyorum sabrım çok az anaokuluna falan kaçta veriniz benim ki şuan 3.5 yaşında kreşe ve spora vermeyi duşunu yorum öncelik siz neler yaptınız şu iyi gelir dediğiniz birşey var mı
alp3413 alp3413 Birde doktorlar ne diyorlar bu ilaç sürekli mi kullanılacak Allah yardımcımız olsun gerçekten çok yıprandım ne olacgını düşünmek üzülmek bitiriyor