merhabalar bebeğim 4 ay 20 günlük. bi süre beslenme reddi yaşadık. grip oldugu dönemde özellikle zirve yaptı. ağzını kitliyodu biberonu almıyodu. 3 aya kadar emdi sonra meme reddi olmuştu. sağıp verdim ama sütüm azaldı günde 2 veya 3 sefer anne sütü veriyorum geri kalan öğünler mama. kızım bu ara doymak bilmiyor gece bile 2,5 -3 saatte acıkıp 90 veya 120 lik mama içiyor . bu kadar sık aralıklarla içmek istemesi normal mi? herhangi bir problem olur mu bide mamayı hazmetmesi zor diye biliyorum.