EssoSavve Teşekkür ederiz canım gerçekten şaka gibi😂😂 ve komik böcek kadar bişey geziyor evde zamanla alıştık 😁 kıyamam ya her bebek farklı canım her bebek 1 yaşına kadar yürüyor sonuçta genelde emekleyerek yada değil bunlar hiç önemli değil sağlıklı olsun hepsi olur ☺️ Doğduğundan beri hep bi merak hep bi mücadelesi vardı hiç bişey yapmadım egzersiz vs kendiliğinden oldu hep bi oturamıyor duramıyo o kaldı 🙈 kendi haline bırakın keyfini çıkarın prenses canı isteyince hepsini ard arda yapıcak ,her zaman sağlıkla kalın ikiniz de 🥰💋