ZeynepSare9485 Slm arkadaşlar kızım 9 aylık dış yüzünden isal olmuştu şimdi isalı kesildi ama tok kötü pisik olmus resmen delik delik kanıyo sleepy bez kullanıyorum 4 numara ya yeni geçtik acaba bezden olabilir mi siz ne klaniyorsunuz pisik için de tavsiye istiyorum sucokrem kullanıyorum ama fayda etmiyo
Tugbaf ZeynepSare9485 sudocrem çok iyidir ben sleepy kullanıyorum bir kaç kere başka beze geçtim mahvoldum bu krem kurtardı beni ve oğlumu
elifzeze ZeynepSare9485 bebeğinizin poposunu yıkayın ve sudocremi o şekilde kullanın benim kızımda da oldu her kaka yapışında poposunu suyla yıkadım kuruladım ve sudocrem sürdüm o zaman düzelir Allahın izniyle merak etmeyin bende sleepy kullanıyorum
Tugba88 ZeynepSare9485 pişik icin en etkili krem trosyd pişik önleyici olarak mustela kullanıyorum bez olarak sleepy kulmanıyordum aşırı derecede sızdırıyordu molfix pure&soft a geçtik
Zgk ZeynepSare9485 mor renk desitin hem icerigide bebeginize uygun sudocremde bebege zararli maddeler var malesef desitin mutlaka deneyin
Crnmm ZeynepSare9485 sleepy en ıyı marka devam etmelısın ben pişik kremı hem dalının hemde sudocrem kullandım ama hıcbır ışe yaramadı bıraktım en guzel arko krem ondan kullanıyorum hem yağlı krem hemde guzel kokuyor şuan cok daha memnunum
Cansuturksahin Kesinlikle zeytinyağı sürün çok az her bez değiştirdikten İnan’ın kremlerden bin kat faydalı bez olarak da e bebeğin bezinden çok memnunum
HDY Canım bence zeytin yağ sür hametan al Bide onu geçene kadar kullan. Sonrafa ben her açmada kullanıyorum mesela komilinin pişik kremini zeytin yağlı bide o bize yaradı geçer hemencik onunkide inşallah 🙏
Busraktuncc ZeynepSare9485 ben sudocrem kullanıyorum bebeğim cok şükür daha hiç pişik olmadı gündüz bi kaç kere sürüyorum korusun diye bezde prima premium care kullanıyorum ikisinden de cok memnunum 🙏🙏