Merve_bolat Busbus03 Philips avent kullanıyorum memnunum biraz pahalı ama ben indirimde yakalayıp almıştım 😅
mysa2 Busbus03 Ben hep mamajoo kullandım bi sorun yaşamadım suan yine aynı ürünü aldım . Akıtmıyor kontroluu içiyor bebek
Mamimo Busbus03 ben avent kullanmıştım çok memnundum kendisi rahatlıkla içiyordu ama dişleri çıkınca yırtıldı ağız yeri, şimdi de orda pipet takıp bardak olarak kullanıyorum 😄
Busbus03 Merve_bolat yaa onlar akıtıyor diyorlar boğulma riski falan kararsız kaldım en iyisi nuk diyorlar ama onunla pipetli 😪
Nefesin_Annesi0 Normal plastik marketten almıştı eşim ben hamileyken ama cama geçmeyi düşünüyorum bir gün su içinde dursun koku siniyo
derenay mysa2 bende mamajodan mennumum avent almıstım ilk kesinlikle içmiyordu suyu sevmiyor diyodum hediye geldi iyikide gelmiş mamajoyla sürekli su içiyor
mysa2 Busbus03 avent yorumlarını oku hep akıtıyor yazarlar birde mamajo yorumlarına bak 1 tane akıtııyor zor görürsün . Ben ilk oğlumda 7 aya doğru başladım sanırım hatırlamıyorum açıkçası şuanda oğlum 4 aylık geçenlerde trendyoldan almıştım dursun diye .
Merve_bolat Busbus03 bebeğinizin içişine bağlı arada boğazına kaçıyor fazla çekince ama boğulmadı hiç
mysa2 derenay avent akıtıyor yorumlarıda genel de bu yönde . Mamajoo ben tesadüf almıştım oğlumda denemek için çok memnun kalmıştım . Akma kokma vs olmadı 2. Oğlumdada aldım kenarda suan bekliyor 😊😊