Bebeğim 1 ay 14 günlük oldu düne kadar hergun muhakkak büyük tuvaletini yapardı en son dün öğlen yaptı büyük tuvaletini dünden beri hiç büyük tuvaletini yapmadı sadece çişini yapıyor sizce normal mi anne sütü yanında sma mama da veriyordum bu aralar azaltttim onu anne sütünü daha yoğun tutmaya başladım acaba ondan mı bilgilendirir misiniz acill endişelenmeye başladım artık