


Kizlarr bir tane kızım var 4 yaşında.bu zamana kadar beşikte yattı.simdi nasipse ikinciye hamileyim.artik oda yapalım diyorum ama odamız çok büyük değil.butcemize uygun bunları seçtik.siz olsanız hangisini tercih ederdiniz.simdilik yatak alacağız sonrada sifonyer tarzı bisey bakarım.gri ranza yataksız 6 buçuk, beyaz ranza merdiveni çekmeceli falan en altta da yavrulayan yatağı var 9 buçuk, diğer tek kişilik baza yatagiyla birlikte 3 buçuk.
Çok güzel modeller vardı ama fiyatları bize uymadı.bunlar arasından birini secmem gerekiyor.sizce iki katlı alıp diğer çocuğun da yatağı aradan çıksın mi yoksa sadece tekli baza mi