Nisanur69_ adm çok zor giriyor yorumlara saatlerce bekliyorum. Birde ops.yee bir çözüm bulun şimdiden.. Tşkkürler
oglumveannesi adm Gece modu iyi düşünülmüş fakat başlık renginin pembe olması o kasar yörüğe ki gözümü, daha açık bir renk olsa çok iyi olur, yazı renginin beyaz olması çok iyi mesela, gözü yormadan okuyabiliyorsunuz.
oglumveannesi adm Gece modu iyi düşünülmüş fakat başlık renginin pembe olması o kasar yörüğe ki gözümü, daha açık bir renk olsa çok iyi olur, yazı renginin beyaz olması çok iyi mesela, gözü yormadan okuyabiliyorsunuz.
cansubrldmr Ben kullandım beğendim fakat sayfanın alt kısmındaki beyazlık göz alıyor onu da çözerseniz çok daha güZel olur☺️ @adm @admin