Dilruba_1 yani 2 aylıktan beridir 3,4 günde bir yapar böyle oldu hep şimdi 3 gündür yoğurt verince 3 gündür yapıyor kakasını acaba alerji belirtisi olabilir mi dedim sesli yapıyor ve karnı ağrıyor yoksa tabiki yapabilir bebekler ama benim bebeğimin süt ve süt ürünlerine alerjisi olabilir demişti doktor daha önceden korkudan sordum