İnternetten buldum istanbulda uzm psk Burçin demirkan yarın görüntülü online görüşme yapalım 7 de dedi ücreti ibana atarsınız dedi esim tutturmuş dolandırıcıdır o diyor , internetten buldum ve muayhanesini aradım öyle birşey olabilir mi ya . Dedm biz sürekli Drlara gidiyoruz oğlum midesinden rahatsız bana devam ettikten sonra birşeyi kalmiycak psikolojik filan dedi , hamileliğinde panik atak ve abksyte varmiydi dedi vardı dedm hamileyken beni bulsaydin bunları hiç yaşamazdin dedi , şuan bizim maddi durumumuz müsait değil musaot olunca ben arayıp randevu alsam dedm ben yardımcı olurum dedi bayada bı indirim yaptı , fayda gorurmuyuz acaba , fayda goremezsek eşimin dir dirindan korkuyorm