Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 39 gün oldu 1 aydır tansiyonum yükseliyor tansiyon ilacı içtiğim halde 18/11 16/10 15/10 hep bu şekilde tansiyonum doktora gittim sadece ilaç veriyorlar benim gibi olan var mı lütfen yardımcı olur musunuz çok kötüyüm başım çok ağrıyor ve korkuyorum bebeğimle ilgilenemiyorum