Bebegim asla dışarı cıkmıyor herkesten korkuyor yabancılıyor çok zor durumdayım asla geçmiyor asla alıstıramıyorum gittikce daha kötüye gidiyor dün dogum günü yaptım odadan cıkamadım herkesi görünce çok agladı ve acayip derecede seslere aşırı tepkili oyuncagı yere düşüyor sesinden çok korkuyor aglıyor oyuncak poşeti yere düştü dün nasıl sıcradı agladı çok korkuyor aşırı 1 yaşında napıcagımı insanlara nasıl alıstıracagımı yada sese nasıl alıstıracagımı sasırdım çok üzülüyorum aşırı çok