Kızlar ben sütüm az olduğu için ve bebeğim emmediği için sağım yapıyorum ama 30 cc çıkıyor. Şimdi sorum şu ben sağım yapsam dolaba atsam daha sonra sağdığım diğer sütü dolaptakine eklesem bi sorun olur mu dolaptaki soğuk oluyor neticede bi sıkıntı yaratır mı üstüne eklesem ?