nesekaan valla bence haklısınız yani bütün gün cocuk, ev işi, yemek vs cok yoruluyor insan akşamda hem dinlenmek istiyor hem eşiyle ailecek zaman geçirmek istiyor. Eşim haftada bir halısahaya gider cocuktan sonra onada takmaya basladım açıkcası yani evet arkadaslarıyla zaman geçirebilir hiç sıkıntı ypk öyle bir insan degılım ama duruma göre hareket edilir benim eşim 10 dan önce eve gelmez sabahtan aksama kadar yanlızım buyüzden haftada bir 11-12 maçı bile batıyo artık bana 7 de gelse eve gitsin ne olcak derim ama malesef. Sizin içinde aynısı geçerli bence zaten düzensiz bir hayat var onun stresi ayrı bide kendi zevkine cıkması sinir bozucu olur.