Bu ayda olanlar var mı kızlar
ikizannesi4242 hayır 3-5 olmalı canım. En geç 3. Ayda olmalı
ikizannesi4242 bu aşı zorunlu degil dimi özele giriyor
ikizannesi4242 14 haftayı geçmemeli daha bugün yaptırdım 3. Ayında bende
cydcvk internette en geç 4 ve 6 yazıyor da
ceylanguller öyle canım