Merhaba hanımlar bebeğim 1 haftadır ishal ve kakasından kan geliyor ilac iciyoruz ama düzelmedi ve iştahsız nerdeyse 1 haftadır hic birsey yiyip içmedi desem yeridir zorla uyku arasınfa mama veriyorum anca öyle iciyor. Ateşi de ara ara 38 39 oluyor. başına gelen var mı sebebi ne olabilir. Ha bir de dişlerinin alttan 2 si yerleri belli oldu biz ona bağlamıştık ama pek fe emin olamadık basına gelen var mı sebebi ne olabilir?? Doktorumuz çarşamba günü görecek ama ben çok endişelendiriyorum 😔😔