Hanımlar Merhaba. Bebeğim doğduğunda ufak çaplı meme reddi yaşadık bu süreçte anti kolik awent biberon ve yine anti kolik nuk biberon kullandık. Sonra memeye geri döndü bu sefer de biberon reddi yaşıyoruz. Hiçbir emdiği biberonu almıyor. İşe baslicam sütümü sağıp bırakmam lazım. Biberon arıyorum. Çok seçici bir bebek bu arada. Tavsiyeleriniz var mıdır