Hiç götürüyorsunuz mu? Havalar soğudu, parklarda durmak mümkün değil. Yakınımızda oyun mekanı var, 2 kere götürdüm ,o zamanda içim içimi yedi ya bir şey bulaşırsa diye. Önemli aldım ama yine de korkuyorum açıkçası ama büyüdü evde de durunca hırçınlaşıyor enerjisini atamıyor. Sizler götürüyor musunuz?