Ydln Selam kızlar İki aylık aşımızı yaptıramadık aşı gelmemiş,haftaya gelin dediler Haberlerde de görünce sormak istedim var mı aşı yaptıramayan
Esra25eylul Ydln biz uc haftadir erteliyoruz ilkinde ben gidememistim diger ikisinde oglum rahatsizdi hemsire bu asi zaten ağır eger baska bi rahatsızlığı varsa daha da huzursuz olur dedi o zmanlar sık ishali vardi yapqmadik bu hafta yapacaz insaAllah