Tbmbdb sağlak ya da solak oldugu daha bebeklik çağında anlaşılmazmış uzmanlar bebeklerin gelişim çağında sağı da solu da aktif kullandıgını söylüyorlar büyüyünce belli olacağını söylüyorlar bende bu konuyu daha yeni araştırdım biraz, çünkü benim oğlumda sağa göre solu daha çok kullanıyor. 18 buçuk aylık olmak üzere. Eline ne verirsen solu uzatıyor hatta çatalı falan sağa tutturuyorum direk sol eline geçiriyor ama benim oğlan solak olabilir baya belli çünkü kalemi falanda hep sol tutuyor. Ben kendimde solağım, oğlumun teyzesi ve amcası da solak. Genetik olarak geçmiş olabilir diye düşünüyorum o yüzden