Merhaba tecrübeli annelerim , bebeğim 10 aylık dün gün boyu ateşli olunca devletin aciline götürdük . Doktor sırtını dinledi bronşit dedi 😥 klomen antibiyotik, dönüşümlü calpol pedifen ve Rhinfart burun spreyi verdi , siz bu süreci nasıl atlattınız çok üzülüyorum çok 😓 ne yapmak lazım ventosol ve inflacor bunu buharla veren çok olmuş siz kullandınız mı böyle buharlı ilaç , başka doktora göstermelimiyim 😥