Yaşayan var mı? Demir ilacını da düzenli veriyorum. Yiyeceğine içeceğine dikkat ediyorum. Anne sütü alıyor. Çalıştığım için günde 1 ya da en fazla 2 defa mama alabiliyor. Ek gidasini düzgün yiyor. Benim de demirim düşük. Ondan mı acaba? Nasıl bir tedavi izleniyor bu durumda? Bana yönelik mi bebeğe yönelik mi?