Bebegim 5 ay 25 günlük ayni durumdayim. Meme reddi zaten vardi anca sagip verebiliyorum. Bir de simdi mamayi da zar zor icmeye basladi. Hazirladigim püreleri de zar zor yiyor. Haslayip eline vermeyi ya da önüne koymayi düsünüyorum ama büyük parca koparir vs diye tedirgin oluyorum. Insallah böyle devam etmez valla