DadaErdal Kızlar selam bebegim 25 günlük oldu son zamanlarda ıkınma gibi sesler cıkartıyor sizce gaz damlası kullanayım mı rahatlarmı neyapayım sizce kundaklıyorum masaj yapıyorum emdikten sonra gazınıda cıkartıyorum ..
Glsaah Bebek gazını cıkaramıyorsa cok ağlayıp ayaklarını karnına çekiyosa gaz sancısı vardır bu yüzden damla kullanmalısın ıkınma kaka yapmaya calısıyodur kabız olabilir
DadaErdal Glsaah hayır kaka vs yapıyor şükür gaz masajıda yapıyorum ayaklarını karnına götürüyor ama çiş konusunda problemimiz yok