ecebirce220622 çok geçmiş olsun bizde daha yeni atlattık hatta ben tam atlayamadım öksürüğüm devam ediyor☹️ 5.5 aylık kızım oğlum eşim ve ben kaptık çocuklar antibiyotik kullandı eşim soğuk algınlığı ilacı ben sadece parol içebildim bunun dışında ne yapsanız da yaşıyosunuz bütün sepmtomları malesef ama bol bol c vitamini öneririm mutlaka Dr gidin ciğerlerinize de baktırın ben baktırdım antibiyotik verdi malesef içiyorum