Merhaba güzel anneler bebeğim mamayı iştahla içiyordu bu ara hiç mamalarını bitirmiyor sadece bu arada mama ile besleniyor dili ile itiyor biberonu aynı durumu yaşayan var mı eskiden acıktığı zaman ortalığı yıkardı şimdi hiç öyle bir şey yok neden kaynaklı acaba anlayamadım