MuhendisAnne- Merhabalar sütüm olmadığı için emziremiyorum doğduğundan beri mama kullanıyoruz kilosu çok fazla değil 2 buçuk aylık 5 kilo. Sma kullandım çoğunlukla. Hipp sevmedi aptamil mi daha iyi bir mama sma mı sizce ?
Rumeysayenerkurt MuhendisAnne- aptamilde deneyin madem sma demekki kilo aldırmamış fazla ama emzirmeyi bırakmayın tamamen vitaminini alsın. Aptamil benim kıza yaramadı kabız ve gazdan mahvoldu ama sma iyi geldi hem kilo aldı hem gazına iyi geldi şuanda kilosuda ayına göre iyi 5. Ayda tamamen meme bıraktık maalesef
Dilos-97 MuhendisAnne- 3 aylık ikizlerim var doğdukları günden beri aptamil kullanıyoruz çok memnunum güzel de kilo aldırıyor.
MuhendisAnne- Dilruba_1 3 doktor da düşük olduğunu söyledi doğum kilosuna göre hesaplayıp düşük dediler kendi kafamdan uydurduğum bir şey değil
Dilruba_1 MuhendisAnne- aptamil şekerli bir mama iyi kilo aldırır yine de kötü bir kilosu yok şu an ama doktorlar bunu söylüyorsa mama önerisi de vermeleri gerekirdi
16temmuzannesi MuhendisAnne- benım kızımda 3200 doğdu sımdı 5 aylık 6600 doktoru kilosu gayet ıyı dedı Saglık ocagındakı hemşirede öyle söyler
MuhendisAnne- Dilruba_1 maalesef mama önerisi vermiyorlar ikisini de kullanabilirsin dedi ama tecrübeli annelere sormak istedim çok çok düşük değil ama rsv virüsüne yakalandı bu dönemde de kilo kaybetti bu yüzden biraz hızlı toparlansın istiyorum iştahı azaldı zaten bu yüzden iyi bir mama yesin istiyorum
MuhendisAnne- Rumeysayenerkurt elimden geleni yapıyorum emzirme konusunda ama biberonu bile şu ara zor alıyor iştahsız hasta olduğu için. Gaz problemi de var ayrıca aptamilin gaz ve kabızlık yaptığını duydum korktum kullanmaya açıkçası sma ilk ay iyi kilo aldırdı aslında. Bi kutu alıp denesem mama değişikliği kötü etkiler mi acaba denemeden bilemiyorum çünkü
Alparslan_bebis MuhendisAnne- bebelac kilo aldırıyor bi süre kullanın isterseniz genelde tombul duran bebekler bebelac içiyor sonradan değiştirirsiniz fazla kilo aldırırsa
Ahmthn MuhendisAnne- aslında çok düşük değil ama iyi de değil kafanıza takmayın taktıkça daha çok stres oluyo insan bebeğiniz hangisini beğenirse onu verin çoğumuz pirinç unu ile büyüyen insanlarız siz ne kadar mutlu olursanız bebeğinizde gelişimi o kadar güzel olur 😊
Rumeysayenerkurt MuhendisAnne- 2 arkadaşımda Aptamil kullanıyor ikisinde de kabızlık ve gaz problemi yok her bebeğe göre değişiyor bu arada diş ile de alakalı bir durum olabilir mi iştahsızlık hastayken yemiyorlar o doğru ama diş olunca hiç yemiyorlar ayrıca kiloya fazla takılmayın sağlıklı olsun yeter bebeğiniz🌸🌸
MuhendisAnne- Rumeysayenerkurt 2 Rumeysayenerkurt 2 buçuk aylık şuan diş problemi olduğunu sanmıyorum ama hastalıktan olabilir dediğim gibi. Yerse daha hızlı toparlanır gibi geliyor sanki psikolojik olarak :) haklısınız takılmamak gerekiyor fazla teşekkür ederim 🌸
Boraninannesii MuhendisAnne- ben aptamil kullandım 2.aya kadar ama bebeğimi kabız yaptı. Mama çok ilginç birşey bazısına çok iyi bazısına yaramıyor ancak deneyerek anlayabilirsiniz. Ben şuan hipp kullanıyorum onu da sevdi hemde aptamilden sonra aptamil en tatlı mama diyorlar. O yüzden deneme yanılma yöntemi ile ilerleniyor deneyeceğiniz için ilk alımda az miktar alın. Mesela hipp te kabızlığımıza çözüm olmadı elimdeki mama bitince sma yı deniycem.
MuhendisAnne- Boraninannesii evet öyle haklısınız. Hipp bende aldım ama pek sevmedi benim çocuğum içinde probiyotik olduğu için kullanmak istemiştim ama pek içmedi