Merhaba bebeğim 11 aylık olmak üzere. Eline geçen herşeyi ağzına alıp ısırıyor. Duvarları bile yalayıp ısırıyor. Ağzında 8 tane tam çıkmış dişi var. Diş falanda çıkarmıyor. O süreci çoktan geçtik. Bazen babasıyla benide ısırıyor. Kolumuzu elimizi bacağımızı. Artık hiç yalnızda bırakamıyorum gidip duvarı yalayacak diye. Tamam bebekler ağzına alarak keşfeder ama bukadarıda fazla değilmi. Kitap okuyayım diyorum kitabı açıyorum tam okuyacağım elimden alıp ağzına götürüyor hemen ve bunu sürekli yapıyor. Eline kitapta veremiyorum artık çünkü yiyor. Beraber oyun oynamaya çalışıyorum. Elimdeki oyuncakları alıp ağzına götürüyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Herkesin çocuğumu böyle acaba?