Selam kızlar, oğlum 3 ay 10 günlük. 2 hafta önce kakada nokta kadar kan (bir kerelik) gördüm ve huzursuzdu oğlum ve Alerjiden süphelendgim icin 2 haftadır yumurtayı kestim, huzursuzluğu kalmadı, kakada kan yok, mukus neredeyse yok, ama kakasının icindeki beyaz tanecikler oluyordu artık onlarda yok. Normal sarı jel gibi yapıyor kakasını. Sadece anne sütü alıyor. Kaka sayısı günde maksimum 4 oluyor, 2 keresi dolu dolu oluyor digerleri gazla birlikte cıkan az kakalar. Birisi sütteki yağdan demişti o beyaz tanecikleri. Şimdi diyorum sütümün yağımı azaldı yoksa alerjisi vardıda yumurtayı kesince mi geçti bilemedim. Son 5 haftada 880 gram almıs bu arada, kilo alımıda iyi gibi sanki.