Merhabalar, kızım 6 buçuk aylık. 3 4 gündür ses çıkartırken ya da cirlarken sonunda nefesini içine çekerek boğulur gibi ses cikiriyo. Eşim taklit yaptığını soyluyo ama psikolojim bozulacak resmen. Öksürük hapşırık ates bişey yok ama hasta mi diye korkuyorum. Nefes yolu tikaniyomus gibi yapiyo. Normal mi bu yaparlar mı böyle fikriniz var mı kizlar