durulice Kızım yakında 6 aylık olacak ama hala kusuyor, az önce fışkırır şekilde fazlaca kustu. Gaviscon bazen veriyordum ama yine de fayda etmiyor bende bıraktım. Sizler nasıl bir tedavi uyguladiniz düzeldi mi 😔
anorganikanneeee durulice 6 ay aşırı kustu. 8. Aya doğru biraz daha azaldı tabi Ama bize alerji tanısı kondu. Ondan kaynaklıda kusma olabilir
Erdemalp durulice hic birsey. Cunku hic birsey iyi gelmiyor. Ama artok ek gidaya baslarsiniz. 1 veya 2 aya biter artik sabir. EmziriyormusunuZ?
Seyturak durulice benim kızımda reflü vardı gavisconuda bi kere bile kullanmadık içmedi bi türlü. Kusa kusa geçti desem yeridir. Şuan 7 aylık çoook azaldı.
Nese-161711 Merhaba 3ay 25 günlük bebeğim var benim de dün gece başıma geldi. Hortumdan boşalır gibi kustu rahatladı sonra uyudu tekrarlamadi acaba reflü mü? Kusma nasıl sizde
durulice Nese-161711 küçükkende sık sık kusuyordu ama fışkırır şekilde değildi hala da geçmedi zaten meme reddi de var doktor reflü olabilir demişti. Az önce çok fazla kustu. Yani olup olmadığı konusunda bir yorum yapamam yanlış yönlendirme olur 😔
Edsche Arkadaşlar benim bebeğimde de kusma oldu iki gündür emerken krizlere griyoruz. Sürekli her emmede ağlıyor. Sürekli kucağımda evde slingle geziyoruz. Uyandığında da direk başlıyor ağlamaya. Asla emmiyor napmam lazım reflü mü meme reddi mi anlamıyorum. Daha 3 ay 15 günlük