3 aylık bebeğim doğduğundan beri gaz sancısı sorunu var. 2.aydan sonra biraz azaldı artık kendi kendine daha rahat gaz çıkarıyor. Ama emzirirken karnında gurultular geliyo kıvranıyo. Ve çok fazla ıkınıyo onca gaz çıkarmasına rağmen. Kakasını da birkaç günde bi defa yapıyo bazen 10 gün. Araştırdığıma göre laktoz intoleransı veya süt alerjisi olabilirmiş. Bebeğine bu teşhis konan kişiler varsa bilgi verebilir misiniz? Belirtileri neler tam olarak?