Merhabalar, bebeğim 11 günlük memeyi tutamıyor tutamadığı için de hırçınlaşıyor ağlıyor. Emerken de süt boğazında kalıp tıkanıyor😥 ne yapmam gerektiğini bilemiyorum her kafadan bir ses çıkıyor😥 bu durumu yaşayan ve çözüm önerisi olan annelerden yardım bekliyorum😥