Kevser472
Dün de poz açmıştınız ellerini emiyor diye ellerini emdiği için doymuyor diye düşünüyorsanız yanılıyorsunuz çünkü el emmesi bebeğin ellerini keşfettiğinden aç olduğundan değil bebeğin doyduğunu en iyi kilo alımından daha sonra da çişli bez sayısından anlayabilirsiniz düzenli bir şekilde emziriyorsanız da bebeğiniz anne sütüyle de kilo alır. Eğer kilo alımından şüpheye diyorsanız tartım yaptırabilirsiniz ayda en az 600 ortalama 800 ile 1000 gram arası alması normaldir.