Slnyk 10 aylık bebeğimin geçmeyen balgam ve öksürüğü var dr ventolin verdin kalp carpıntısı ve ritim bozukluğu yapabilir diyor bebeğim yeni doğduğunda kalp ameliyatı oldu bu yan etki beni endişelendirdi aranızda kullanan ve böyle bi sorun yaşayan var mı ?
Yasemin34 Slnyk ben 2 çocuğumu da kullanıyorum şükür sıkıntı olmadı ama sizde kalp ile problem varsa arayın sorun daha iyi bilgi verir
Cansubyzts Slnyk sade ventolin vermeyin bende kullanıyorum suan ve 4 aylık oğlum serum suyuyla karistiyorum 1.5 ml serum suyu geri kalani ventolin koyuyorum öyle buhar veriyorum
Slnyk Yasemin34 dr sordum kullanabilir dedi yan etkilerinde ritim bozukluğu yazınca endişelendim başına böyle birşey gelen var mı sormak istedim
Melis55123 Slnyk siz kullandınız mı acaba benmde bebeğim de kalpte delik var 4,5 aylık doktor verdi ama bende yan etkisinden korktum yarım ventolin 1 ml izotonik su şeklinde
Elaogemnes Melis55123 yarı yarıya hatta serum fizyolojik yarım ml 1 ml fazla olursa daha iyi olur o şrkilde kullanımı direkt vermeyin kesinlikle Normalde 1.5 ml ventolin 2 ml serum yapabilirsiniz
Cansubyzts Melis55123 tamamını alıyorum çünkü eczane ve doktorumuz böyle dedi sadece içine 1.5 ml serum suyu koyuyorum