Duyulurum Tugbatuba ilk adeti 8 aylık oldum. Sonraki 4 adetim gecikerek oldu. 12 aydan sonra düzenli oldum. Olmamak, geç olmak, olunca gecikmek normal
Nese-161711 4 ay oldu doğum yapalı normal doğum dogundan sonra 43. Günde normal adetim gelmeye başladı. Bunyeden bünyeye değişiyor 2 sene olmayandan var 6 ay olmayanda benim gibi henrb olan da
Mafson Süt koruyor diyorlar gerçekten öylemi bende daha hastalanmadim 4 ay oldu doğum yapali yinede korununiyoruz