geceuyumayanne1 23ygmur kızım 17 aylık memeye düşkün gece gündüz emiyor o emdiği için çok acikiyorum ve dewamli yemek istiyorum bende bırakınca iştahım kapanir diye dua ediyorum vermem vereken kilolarım var
Nisancicegi Bırakinca da mı kilo alacağız? Ben emzirme döneminde de çok yediğim için veremedim kiloları hep emzirdigin için çok yiyorsun tatlı va geçer diyorlardı. Beni kandırdılar mi:(
23ygmur Nisancicegi sizin tam tersi olabilir yemezsiniz mesela bırakınca çünkü emmiyor ua süt olmasına gerek olmayınca verisinin diye düşünüyorum