Melinoee https://eksiup.com/p/py167194fcsa https://eksiup.com/p/w916720087wx https://eksiup.com/p/og167211oh38
1234 Merhaba üzülerek söyleyelim ki egzama benim kızımdada var .bir cildiyeye götürmenizde fayda var kuruluktan kaynaklı egzama yada atopik egzama yada yediği tükettiği yada sizin yiyip tükettiğiniz herhangi bir şeydende oluşmuş olabilir .egzamanın kitabını yazıcam artık benim yavrucagızımdada var benimki atopik egzama ilerlemiş yani o yuzden çok araştırmıştım
Melinoee 1234 Çok teşekkür ederim 😔 götüreceğim en kısa sürede bir sorayım dedim mutlaka yaşayan vardır diye 😔 bende de egzama var ama bu şekilde değil o yüzden emin olamadım.