Hemşire olarak çalışıyorum sabah çıktığımda bebeğim uyumuş oluyor, bakıcı ablamız geliyor eve 3 te geliyorum 1 saat uyuyor geldikten sonra sanki onunla yeterince zaman geçiremiyorum o yüzden vicdan azabı çekiyorum, 1 yaşında eve gelince nasıl şeyler yapsam diye düşünüyorum etkinlik vs olabildiğince yapıyorum ama sanki yetmiyormuş gibiyim sizdede öyle duygu oluyor mu? Mesela 12 ay 16 günlük herkes yürümüyor mu diye soruyor onda bile çocukla zaman geçiremiyorum ki yürüsün diyorum, 🤦♀️