joyfulmom Hanımlar 8 gün gecikti adetim bugün test yaptım böyle yok yani negatif Ama testi cama yapistirip bakınca ikinci çizgi silik var gibi yani olsa sekiz günde daha net olmaz mıydı yada yok ben mi öyle görüyorum bı bakar mısınız
Zlm joyfulmom bebek mi istiyosunuz 😊 cama falan yapıştırmak biraz olsun diye uğraşmak gibi geldi 🤗 ama bence yok
joyfulmom Zlm ay yok istemiyorum şuan bebeğim 7 aylık. Öyle korkuyorum ki olmasından ihtimali bile korkuttu o yüzden cama yapıştırdım 😁
joyfulmom Duyulurum benim ilk bebeğim de de öyle çok net iki kırmızı çıkmıştı altı gün gecikme olunca bunda yok demi
Duyulurum joyfulmom bence yok Çünkü hiç çizgi göremedim. İlk 1 yıl emzirilmeseniz bile düzensizlik oluyor adette. Hayırlısı olsun
joyfulmom Huzur_kokulumevlat 😁😁 valla korkumdan evde yapıştırmadik cam koymadım eşime diyorum salonun camında daha net mutfakta değil diye kafayı yedin diyor. Bebek küçük olunca korkudan insan her şeyi yapıyor
joyfulmom neslyyy prezervatif ile ama izine gitmiştik geri çekilme ile bir iki kez olmuştu o zaman ondan korkuyordum. Şimdi ilk isim doğum kontrol hapı almak olacak bu korku yetti bana