Ballilokumannesi Hanımlar rotavirüs aşısını yaptırdınız mı yada çocuğunuz bu hastalığa yakalandımı ? Sağlık ocağında ücretli isterseniz alıp yaptırıyorsunuz dedi
Mrvsmt2502 Ballilokumannesi ben yaptırıdm iki dozuda. Şimdi şöyle aşı olsa rota olmayacak diye bi şey yok olsa bile hafif atlatacak artık. Aşı olmayıp hastanede 1 2 hafta yatmayacak inşallah
Ecemilay ikizannesi4242 2 ay 8 günlük şu an 3 ve 5. ay yapalım dediler çok salgın var ben malatyadayım korktuk dedik yaptıralım ebe yaptır için rahat etsin koruyuculuğu var dedi o yüzden yaptırıcaz
mehmel54 Ballilokumannesi bebde yaptırdım 2 dozunu da. Kimi doktor 3 ve 5.aylarda yaptırın diyor kimisi de 2,3 ve 5.aylarda tavsiye ediyor. Bu konuda çocuk doktorunuzla görüşmeniz daha iyi olur.
Asyaveannesi04 Ballilokumannesi ben 2 dozunu da yaptırdım bir yan etkisi de olmadı bence yaptırılmalı
GamzeKarel Ballilokumannesi ben yaptırdım 3.ay ve 5.ay olarak Menenjiti de yaptırdım günümüzde artık o kadar yaygın ki en azından bağışıklığı ı güçlendirmiş olduk
Melisacemre Ben 2 dozunu da yaptırdım 2 ve 4. Aylarda hatta bugün oldu ikinci dozunu. 750 TL ye aldık eczaneden. sağlık ocağı ücretsiz vurdu
kasimonbes Ballilokumannesi bende dusunuyorum yaptirmayi acillerde haftalarca gecmeyen ates ishal olan çocuklarla dolu. Yazik gercekten oyle bir hale geldik ki gecmeyen hastaliklarla bogusuyoruz. Bizimde persembe 1. Ay kontrolumuz var doktora sorucam ona gore siparis edicem eczaneye
Ballilokumannesi kasimonbes aynen öyle bugün kızımda da öksürük var kalabalık ortama dışarıya çıkarmamaya çalıştım ama gelen giden oldu yine bizi buldu
uzaysmum 3 doz olandan (rotateq ti yanlış hatırlamıyosam) yaptırdım. İki çeşit arasında bilinen bi fark yokmuş, doktorumuz 3 doz olanı yapalım dedi ok dedik 😌
Mimoza-kizim Ballilokumannesi 2 dozunu da yaptrdim canm 3 ve 5. Aylarda yaptrdim iki farklı marka var biri 2.4 aarda yapiliyor digeri 3 ve 5. Aylarda kizim 2 bafta once ates ishal kusma belirtileri olan bi hastalik gecirdi doktor bana rota asisini iyiki yaptırmissiniz dedi valla imkaniniz varsa yaptirin 3 gunde iyilesti cocugum ishali hemen geçti cok sukur