Dorukkusss Anneler malum corapla yatmayın kan akışı düzgün olmaz derler ya ben corapsız yatarım mesela ama bebelerımıze gıydırıyoruz gece sız ne dusunuyorsunuz
Palestinianbride Dorukkusss çorap giydirmem gece ama ayaklı patikli pijama giydirirm bacaklardan ve ayaklardan en ufak bi üşüme ciddi gaz olarak dönüyoe bize
Serene Dorukkusss Çorapla yatırmak kan dolaşımına engel olur,hiç sağlıklı değil.O yüzden çorapsız yatırıyorum.
Annecik03 [bilinmeyen] corapsiz yatiriyorum. Uyku tulumunu giydiriyorum hatta sadece zibini ve ust tarafi kaliyor bacaklari bile ciplak :)
alphan Izzyboymother ben çorapla yatırıyorum malum havalar soğuk ve benim oğlumun ayakları hiç ısınmıyor hatta çorapla olmasına rağmen soğuk
[silindi] Dorukkusss çorapsız yatırıyorum zaten çorap olsa bile kendisi çıkarıyor çünkü sıcak basıyor çorapla yattığında ben kendim de yatamam çorapla
Mrsssblt Dorukkusss Gecelik takımı var ayaksız onları giydiriyorum,hava soğuduğunda iyice uyku tulumunu giydiririm diye düşünüyorum bende
Deletedmom61 Dorukkusss Giydirmiyorum kızım 15 aylık hiçte giydirmedim ayakları hep sıcacıktır bencede giydirilmemeli bari uyurken hava alsın ayakları
Pinkbery Corapsız yatırıyorum ama daha soguklarda ne olur bilemedim. Aslında akıstırnak istemiyorum. Cunku annem benide corapka yatırırmış. Hemen ayaklarım usuyunce gazmana dönğşüyorum. Alışmış coraba bünyem😄
Yusufunannesiaybuke Dorukkusss ben yazları çorapsız yatıyorum ama kışın üşür diye çorap gitdiriyorum benm bile üşüyor ayaklarım 😕
gozdearas Dorukkusss ilk 4 ay çoraplı yatırdım çünkü gazlı bir bebekti artık çorapsız yatırıyorum şuan 8 aylık kontrol ediyorum ayakları soğuk olmuyor