Rikamom Hanımlar bebeğimin ayak tırnaklarının kenarları şişmiş ve kızarık benim gözlemlediğim kadarıyla batık yok sadece et şişip tırnağın üstüne binmiş gibi duruyo ne yapmalıyım herhangi bi krem falan sürmeli miyim ?
Deryaaaaaaaq1 Rikamom evet bizimki batma olmuş bile bilmiyorduk kestim ama uzatmak gerekiyormuş uzatıp tırnağın arasına pamuk koymak lazımmış öyle yapıcam
Nefess15 Rikamom benim kızımında aynı kesmedğim halde yapısal sanırım doktorunuza götürün en iyi kremi o bilir
rabia87 Benim bebeğimde böyle olmuştu gözlemlediğim de tırnak değil ayaklı tulum giydirince bu şekilde olduğunu fark ettim. Ilık suyla sabunla yıkadım devamlı 3 gün içinde tamamen geçti. Ayaklı tulum kısa olduğu zaman kızarıklık oluyor