hasanurasiiimm 4 senedir geçmek bilmeyen saç kıranım var iyice açılmaya başladı. Çok üzülmeye başladım. Cildiyeye gittim kortizonlu iğne yaptılar saçıma. Sarımsak sardım . Prp yaptırdım yok hiç bişey fayda etmiyor . Ne yapmam lazım?
yookkdahaneler hasanurasiiimm merhaba çok geçmiş olsun , bende 1 yıldır bu sorunu yaşıyorum 3 tane açıklık var iğneler ilaçlar sarımsaklar bi çok şey denedim dökülmem çok fazla artık kendimi geçtim etrafımda ki herkesi bu konu ile darladım çok üzülüyorum psikolojim tamamen bitti . İnş bi çözüm buluruz