Nurguven 38 günlük bebeğim var gece uykusuna geçmeden emziriyorum ve yatırıyorum sonra bazen çok uzun uyuyor aralıksız 5 6 saat kadar ben bazen uyandırıyorum bazende uyandırmıyorum bu kdar uyuması normal mi yoksa uyandırmam lazım mı ? Yada kendi uyanmadan uyandırmasam mı ? Bilenler ve tecrğbeliler yardım eder misiniz kafam çok karışık 🤔
Doram Nurguven cnm bi doktorun paylasımından okumustum ilk 3 ay uyandırman lazım 2-3 saatte bır sonra4-6 ay arası ne zaman kendı uyanırsa
Efy Henüz çok küçük bence en geç 3 saatte bir emzirin acıksada kan şekeri düşer halsizleşir ondan da çok uyuyabilir
sedalala Balannesi aynı düşünüyorum zaten kendiliğinden uyanıyor benimki de 45 günlük, 5 saat uyuyor sonra zaten 2-3 saattr bir kalkıyor. Doktorum 15 günlükken sarılığı geçtikten sonra bile 4 saat kendi kendine uyuyabilir elleme demişti 😊