aslidbd Nazifeumay bende de var 2,5 ay oldu geçenlerde doktoruma sordum %80 oranında geçiyor ama %20 kalıcı olabilir dedi. İlk zamanlara göre azalma var aslında zamanla tamamen geçer mi görücez bakalım
Anneoldumbennnnnnn Nazifeumay 1 yıla kadar geçer dediler ama inşallah. Çünkü orası bedenime ait değil gibi hissediyorum
Skylifee006 Nazifeumay benimki tamamen geçti 17 ay oldu önce komple uyuşuk oluyor sonra sadece yan kısımlarda kalıyor sonra orasıda geçiyor
Eysar Nazifeumay 2 doğum yaptım şuan 2 ve 1 yaş kızlarım aynı hissizlik devam ediyor görümcem 10 yıl oldu hala var diyor
Melekbas Nazifeumay 26 yasindayim annem beni sezeryan dogurmus hala hissetmiyor dikis yerini 😂 o hissin gectigini kimseden duymadim ben