Hanımlar merhabaaa. Bebeğim 3 ay 5 gnlük kilosu 6750. Günde 3 saatte bir emziriyrm ama mlesef ki sütüm azaldı 20 veya 25 CC anca geliyr sğdığım zmnlarda. Peki bu kdar süt bebeği ytermi? Her öğün alması gereken süt miktar ne kdar olmalı? Bana az gldiği için braz endişelendm mamaya bşladım. Akşamları sütüm azldığı için 20 CC kdar mama veriyorum ardından emziriyorum. Sizce sütüm yeterlimi değilmi? Mamaya devm etmelimiyim? Bu durumu yaşayanlar varsa ltfen yrdımcı olurmsnuz?