Kızlar selam 3 ay 7 günlük kızım var. Normalde gece ⅔ kere kalkardı emmek için. Ama son zamanlarda resmen her saat başı kalkıp emiyor. Doymuyor desem değil. Kendi ayrılıyor memeden. Ama her uyanışında da bi dolu emiyor. Uykusuda kuş gibi oldu 👺 sizce neden